.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
2200 فروند کشتی در بندر انزلی پهلو گرفت

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان از پهلوگیری دو هزار و 205 فروند کشتی طی سال گذشته در بندر انزلی خبر داد. 

فرهاد منتصر کوهساری در همایش " راهکارهای توسعه در تخلیه و بارگیری کالاها " در انزلی اظهارداشت: علاوه براین پارسال شش میلیون و 856 هزار تن کالا در این بندرتخلیه و بارگیری شده است.

وی همچنین از برگزاری همایش هم اندیشی افزایش بهره وری و راهکارهای توسعه در امر تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری و غیر نفتی در شهرستان ساحلی بندرانزلی خبرداد و افزود: این همایش یکروزه با حضور 200 نفر از مدیران و کارشناسان شرکت های تخلیه و بارگیری و بخش خصوصی برگزار شد.

مدیرکل بنادر گیلان ضمن بیان اهداف این همایش گفت: در راستای کالاهای وارداتی، صادراتی و ترانزیتی، بررسی راهکارهای افزایش بهره وری، استفاده بهتر از تجهیزات و امکانات موجود، مدیریت صحیح شیوه های نوین، مدیریت زمان، استاندارد سازی و نحوه تخلیه و بارگیری در این نشست مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت.

وی در ادامه به ویژگی های بندر انزلی اشاره کرد و اظهارداشت: بزرگترین بندر حاشیه دریای خزر و مجهز به امکانات مدرن تخلیه و بارگیری است.

مدیرکل بنادر گیلان گفت: داشتن رتبه سوم بین بنادر کشور بعد از امام خمینی (ره) و بندر شهید رجایی، نزدیکی با بندر آستراخان و لاگان در روسیه، کراسنودسک در ترکمنستان،اکتائو در قزاقستان و باکو در آذربایجان، ارتباط با بازارهای منطقه ای و دسترسی به بازار مصرف بالای 300 میلیونی کشورهای تازه استقلال یافتـه شوروی سابق از مزیتهای مهم بندر انزلی است.

وی خاطرنشان کرد: قرار گرفتن در مسیر کریدور بین المللی شمال - جنوب که این مسیـر سه برابـر از مسیر فعلی کـوتاه و ارزانتر است، واقع شدن بندر در محدوده منطقه آزاد و فراهم کردن تسهیلات و امکانات ویژه برای صاحبان کالا، تجار و سرمایه گذاران، نزدیکی به بزرگترین ذخایر نفت و گاز دریای خزر، نزدیکی به فرودگاه بین المللی (35 ) کیلومتر، برخورداری از معافیت مالیاتی، دسترسی به معادن سرب، روی و آهن و مراکز صنعتی، برخورداری از شرایط آب و هوایی معتدل استان گیلان و نزدیکی به استانهای صنعتی همجوار از دیگر ویژگی های این بندر است.

در ادامه این مراسم از 20 شرکت برتر تجلیل شد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.